Sipariş ve Ödeme

Teslimat ve Kargo

İptal ve İade

Sipariş ve Ödeme

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Onesto’ya ücretsiz olarak kolayca üye olabilir, indirimli ürün ve kampanyalardan hemen faydalanabilirsiniz.

Üyelik
Ana sayfada sağ üstte yer alan ‘Giriş Yap veya Üye Ol’ sekmesinden ‘Üye Ol’ butonuna tıklayın ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun.

Ürün Seçimi
Beğendiğiniz ürünü ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyin.

Teslimat Bilgileri
Sepetteki ‘Alışverişi Tamamla’ butonuna tıkladığınızda teslimat bilgileri ekranına gelirsiniz. Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sayfanın alt kısmından teslimat seçiminizi yapabilirsiniz.

Ödeme
‘Devam Et’ butonuna tıkladığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçin.

Sipariş Özeti
Siparişinizi onaylamadan önce ‘Sipariş Özeti’ sayfasından girdiğiniz bilgileri kontrol edin ve değiştirmek istediklerinizi değiştirin. Verdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olduğunuzda Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup kabul ettiğinize ilişkin kutucukları işaretleyin.

Sipariş Onay
Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra ‘Devam Et’ butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz. Ekranın sağ üst tarafında bulunan ‘Siparişi Onayla’ butonuna sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayın.

Sipariş Takip
Açılan yeni sayfada sistem tarafından size verilen sipariş numarasını göreceksiniz. Siparişinizi ana sayfanın üst kısmında yer alan ‘Siparişlerim’ alanından takip edebilirsiniz.

Sipariş numaramı nasıl öğrenebilirim?

Ürünü satın aldıktan sonra sistem tarafından size # ile başlayan bir sipariş numarası verilmektedir. Satın alma işleminiz sonrası kayıtlı e-posta adresinize gönderilen sipariş onay e-postasından veya Hesabım-Siparişlerim sayfasından sipariş numaranıza ulaşabilirsiniz.

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan e-posta adresiniz ile sipariş verebilirsiniz. Üye olarak ise pek çok avantajdan yararlanabilir aynı zamanda siparişinizi takip edebilirsiniz.

⠀⠀

Onesto'da Hangi ödeme seçenekleri var?

Alışveriş yaparken ödemelerinizi;

  • Kredi/Banka Kartı
  • Kredi Kartı Puanları – Bonus, Axess ve World (Sadece Yapı Kredi) özelliği olan tüm kartlarda para puanları limit sınırlaması olmaksızın kullanabilir.
  • Anında Havale

yöntemiyle yapabilirsiniz.

Not: Taksit seçeneklerini görmek için ürünün “taksit sayfası” sekmesinden inceleyebilirsiniz.

Havale/EFT ile nasıl ödeme yapabilirim?

EFT/Havale ile Ödeme İşlem Adımları:

Müşteri hizmetlerimize ulaşarak hesap bilgilerimizi talep edin ve size verilen hesap bilgilerine sipariş tutarınca ödemenizi gerçekleştirin.

EFT işlemlerinde alıcı olarak “Onesto Home Ltd. Şti.” görünecektir.

Sipariş onayından sonra oluşacak # ile başlayan sipariş numaranızı havale/EFT’nin açıklama bölümüne eksiksiz ve rakamlar arasında boşluk olmadan bitişik olarak mutlaka ekleyin.

Sipariş tutarı ile ödediğiniz tutarın aynı olduğundan emin olunuz.

Sipariş onayından sonra oluşacak #ile başlayan sipariş numaranızı Havale/EFT ödemeniz esnasında açıklama kısmına eksiksiz ve rakamlar arasında boşluk olmadan bitişik yazmanız halinde ödemeniz hesabımıza geldikten sonra 1 saat içerisinde onaylanır.

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Maalesef kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Siparişim neden ``ödeme bekleniyor`` durumunda?

Siparişiniz, kredili veya EFT/Havale gibi ödeme tipi kaynaklı sebepler ile ‘Ödeme Bekliyor’ durumunda olabilir.

Kredi kartı ile ödenerek verilen siparişin ödemesinin bize ulaşmadığı durumlar yaşanıyor olabilir.
Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak EFT/havaleyi seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz, ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir.

# ile başlayan sipariş numaranızı ödeme esnasında dekontun açıklama kısmına yazdığınızda havalenin geliş sırasına göre 1 iş günü içerisinde onaylanır.

Teslimat ve Kargo

Ürünüm ne zaman kargoya verilir?

“Siparişlerim” sayfasından teslimatınız ile ilgili detayları takip edebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verildiğinde e-mail ile bilgilendirilirsiniz.

Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.

Belirtilen tarihler tahmini olup teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir.

Kargom ne zaman gelir?

Siparişiniz kargoya verildiğinde e-mail ile bilgilendirilirsiniz.

Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.

Belirtilen tarihler tahmini olup teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu, “Siparişlerim” sayfasından detaylı olarak takip edebilir, ürünlerinizin durumunu sipariş statülerinden görebilirsiniz.

Kargo takip numaramı nasıl görüntüleyebilirim?

Kargo takip numaranız; siparişiniz kargoya verildikten sonra oluşmaktadır.

Siparişiniz kargoya verildiyse, “Hesabım – Siparişlerim” sayfası “Kargo detay” adımından kargo takip numarasını görebilir; bu sayfadaki ‘Kargo Hareketleri’ alanından ürününüzün takibini kolayca yapabilirsiniz.

⠀⠀

Kargomun durumu teslim edildi olarak görünüyor. Ancak adresime henüz teslim edilmedi.

Paketiniz teslim edildi statüsünde görünmesine rağmen adresinize teslim edilmediyse +90 549 575 14 44 numaramızı arayarak bize ulaşabilirsiniz.

``Kargom geldi ama ben evde yokum`` peki ne olacak?

Kargo firmaları teslimat adresinde kimseye ulaşamazlarsa kapıya bir pusula bırakırlar veya mesaj gönderirler. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonu bulunur.

Kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Kargo şubesi paketinizi 3 gün boyunca şubede bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir.

Siparişiniz, tarafımıza teslim edildikten sonraki 1 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılır. Bankanızın bu tutarı kart veya banka hesabınıza yansıtma süresi ise işlem sürecine göre değişiklik gösterir. Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Ürünüm hasarlı geldi?

+90 549 575 14 44 numaramızdan müşteri hizmetlerimize ulaşarak bu durumu bizlere bildirebilir ve gerekli süreci başlatabilirsiniz.

Siparişimde eksik ürün var, ne yapmalıyım?

Siparişinizi teslim alırken kargo görevlisi ile birlikte paketinizi açıp kontrol etmelisiniz.

Eksik ürün talebinizi; “Hesabım – Siparişlerim” sayfasında bulunan sipariş numarası ile müşteri hizmetlerimize ulaşarak bilgi verebilirsiniz.

Siparişiniz size birden fazla koli ve teslimatta iletilebilir.

Ürünlerinizi eksik teslim almanız halinde kargo görevlisinden durum tespit tutanağı hazırlamasını isteyebilirsiniz. Durum tespit tutanağınız varsa tutanağınızın görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız. Ek olarak, varsa durum tespit tutanağınızı sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile 14 gün içerisinde tarafımıza göndermelisiniz.

İptal ve İade

Ürünümü nasıl iade edebilirim?

“Hesabım – Siparişlerim” sayfasında bulunan sipariş numaranız ile (0224) 713 33 06 müşteri hizmetlerimizi arayarak iade nedeninizi belirtebilirsiniz, sonrasında değerlendirmeye tabi tutulur ve onaylanır ise tarafınıza iade yapılır.

Ürün değişimi yapabilir miyim?

Her üründe değişim talebi oluşturulamamaktadır. Tedarik, stok durumu uygun olan belirli kategorilerde ücretsiz olarak ürün değişimi yapabilirsiniz

Hesabıma eksik ödeme yapıldı?

İade talebiniz kabul edildiğinde para iadeniz, alışverişinizde kullanmış olduğunuz hesabınıza ait olan bankaya, iadeniz onaylandığı anda otomatik olarak 3 iş günü içerisinde yapılır. Hesabınıza eksik para iadesi yapıldığını düşünüyorsanız bize ulaşabilirsiniz.

⠀⠀

İade koşulları nelerdir?

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Onesto’ya başvurarak iade koşulları dahilinde, kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak kolayca iade edebilirsiniz.

İade Koşulları:

Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için;

Satın alınan ürünün orijinal kutusunda, ambalajı açılmamış ve zarar görmemiş olması,

Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte olması,

Varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. Kurumsal firma alışverişinizde faturanızla birlikte gönderilmelidir. Bireysel alışverişinizde faturaya ihtiyaç duyulmamaktadır.

Kurumsal firma alışverişinizde iade faturanızla birlikte gönderilmelidir. Bireysel alışverişlerinizde faturaya ihtiyaç duyulmamaktadır.

Onesto, mesafeli satış yönetmeliğine göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, iade koşulları sağlanması dahilinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür. 14 günü aşan iade talepleri için işlem gerçekleştirilememektedir.

Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler için cayma hakkı geçerli değildir.

İade talebim neden reddedildi?

İade talebi onay süreci ürün ve garanti koşullarına bağlı olarak değişiklik göstermektedir.

İhtiyacınız olan cevabı bulamadınız mı?

İletişim sayfamızda bulunan form üzerinden bizlere yaşadığınız sorunu veya merak ettiğiniz konuyu detaylı olarak iletebilirsiniz.

Müşteri destek ekibimiz 7/24 sizler için çalışmalarını sürdürmektedir.